2008-05-01

Eskobar

Jeg har helt glemt at sige det: Jeg har været til koncert med Eskobar. Det er nogle svenskere, der vistnok er ret kendte. Jeg havde bare aldrig hørt dem før, men det skal man da ikke lade sig stoppe af, skal man? :-)

Jeg var afsted med nogle piger - fyrene i omgangskredsen valgte at bruge aftenen i en bar i stedet for - ordet "tøsepop" blev brugt, da jeg spurgte, om man ikke skal prøve noget nyt, når man nu fik chancen? Oh well.

Det første nummer, de spillede, var ret godt. Det synes de øvrige folk, der hørte dem, vist også - de hujede og klappede. Så spillede Eskobar nummeret een gang til. Det synes jeg var lidt underligt, men der var ikke rigtig nogen andre, der lod sig mærke med det - folk var stadig enormt begejstrede, og det var jo sådan set stadig et fint nummer.

Da Eskobar så spillede nummeret igen for tredie og fjerde gang, begyndte jeg lige så stille at blive paranoid, men alle de andre var stadig henførte. Jeg prøvede at gå på toilettet for at se, om det hjalp - men det gjorde det ikke. Efter femte og sjette gang så jeg stadig ud til at være den eneste, der havde opdaget, at de spillede det samme nummer igen og igen. Mærkeligt!

Syvende nummer var så rent faktisk et andet nummer, og det var sådan set også ret godt - nok specielt fordi det var et andet nummer - jeg blev helt glad. Men så gik de tilbage til det første nummer igen, og da de havde spillet det yderligere 6 gange gav jeg op og gik. Det er første gang, jeg er gået før tid til en koncert, jeg har betalt specifikt for. Mærkeligt.

Bagefter sagde de andre, at det da havde været en enormt god koncert (med helt forskellige numre hele vejen igennem!) Jeg må være ved at blive gammel!

1 kommentar:

zebrahest sagde ...

It's all your fault! You ruined my economy! ;)