2008-05-01

Cheap stuff from Hong Kong

Beklager - dette bliver et skandaløst kommercielt indlæg!

Trine gjorde mig for nyligt opmærksom på verdens bedste netbutik: DealExtreme. DealExtreme er smarte, for de har et kæææmpe katalog, og de sender ting worldwide portofrit(!)

Så hvis du lige har forelsket dig i en dims til $2, så koster dig det altså kun en tier at få den hjem (cirka). Sålænge du holder dig under 80 kr./ordre, kommer toldvæsenet heller ikke efter dig.

Og de har stort set alt indenfor kabler, værktøj og dimser, og meget indenfor batterier, skønhedspleje etc. etc. etc. Her er et udpluk af de ting, jeg indtil videre ikke har kunnet lade være med at købe:

1.5M mini-jack audio cable: $1.80 (< 10 kr.)
Mini 4-ports USB 2.0-hub: $5.37 (< 30 kr.)
Nylon cable ties (100-pack): $1.99 (< 10 kr.)
Øre-bøffer: $3.17 (< 16 kr.)
PC-intern kabelsplitter: $1.66 (< 10 kr.)
PCI diagnostic card: $7.41 (< 40 kr.)
Keychain-lommelygter (10-pack): $4.73 (< 25 kr.)
Soldrevet dæktryksmåler: $8.14 (< 45 kr.)
Anti-statisk elektricitetsarmbånd: $1.80 (< 10 kr.)
Gillette Mach 3 m/3 blade (4-pack): $9.38 (< 40 kr.)

Priserne kan s'f'lig gå både op og ned, men hvis dollarkursen holder sig lav, er DealExtreme et rart sted at handle! :-)

(Og ja, jeg har indset, at hvis man køber en hel masse billige ting, så ender det alligevel med at blive dyrt - men engang imellem kan man bare ikke leve uden en soldrevent nikkende alien til $4.26 (< 25 kr)! Jeg kunne have sparet en hund på et købe min cardreader hos DealExtreme i stedet for billigste sted i Danmark!)

2 kommentarer:

zebrahest sagde ...

Det ender med at blive dyrt for mig …

Hotdog sagde ...

Hehe, sorry :-)

Glæd dig i det mindste til at få en masse post - når hver ordre skal ligge under 80 kr.

(Jeg var lige et øjeblik bange for, at du havde købt dig fattig i Eskobar i stedet for DealExtreme :-) )