2007-05-06

OneTwo er tilbage

Ahhh, OneTwo er tilbage! De spillede et nummer til 25 års-jubilæumstingen for to år siden til Skanderborg Festivallen - og de fandt ud af, at det var jo fedt, så nu tager de lige et par jobs igen :-). De kommer på Skanderborg Festivallen i år, men de startede ved Skanderborg Medhjælperfesten i går aftes. Og det var fedt! De var i den grad i stand til at spille huset op.

Vi havde heldigvis fået placeret os perfekt lige foran scenen, så Nina og Cæcilie i snit stod halvanden meter foran os - og med "i snit" mener jeg, at engang i mellem var de længere væk, og engang kunne man se de to stå og skråle i en en mikrofon 40 cm direkte foran os med det blå lys umidddelbart bag dem. Det så fantastisk ud. Jeg kunne bogstavligt talt have rakt ud efter den enes miniskørt og have brugt det til at tørre svedperlerne af min pande (men-øh, det gjorde jeg ikke). Men det var overraskende rart, at vi kunne stå og følge med i deres sætliste, som de naturligvis havde liggende på jorden foran sig. Og musikken var fed - jeg glemte ligefrem engang i mellem at danse med, fordi stemningen bare sugede en ind i sit helt eget helt lille univers. Altså på den gode måde!

Desværre opdagede vi for sent, at Klaus Wunderhits spillede samtidigt med OneTwo - vi nåede kun lige det sidste af "Y Viva España", så nu må vi vente med at genhøre resten af ham til festivallen selv.

Og så opdagede jeg, at Rocazino også kommer på Skanderborg i år. Yesyesyesyesyes!

2 kommentarer:

Thomas Widmann sagde ...

Hvorfor kender jeg ikke nogen af de bands, du skriver om? :-(

Hotdog sagde ...

Du er blevet skotte!