2007-09-07

Resultat af fremtiden

Så er afstemningsresultatet klar, og jeg ved nu, hvad jeg skal koncentrere mig om de næste fem år. Tak for det! :-)

Der var hele fem, der stemte, hvilket var cirka fem mere end jeg havde regnet med, taget i betragtning, at jeg ikke selv stemte. Følgende ting fik mere end to stemmer:

4) Rydde op (2 stemmer = 40%)
3) Lære at tegne (4 stemmer = 80%)
2) Andet (4 stemmer = 80%)
1) Finde kvinden i mit liv (5 stemmer = 100%)

Excellent! Jeg har tænkt mig at gøre tingene i rækkefølge, så jeg skal bare lige rydde op, lære at tegne og gøre noget andet, så skal jeg nok finde kvinden i mit liv.


1 kommentar:

Trine sagde ...

Tricket er at melde dig til et tegnekursus på aftenskole. Der er masser af kvinder på sådan et tegnekursus og så kan du klare hele to ting på en gang.

Men måske er det ikke liiige den type kvinder du går efter?