2007-04-19

Artifacts from the future

Det er endelig lykkedes mig at tage mig sammen til at gen-abonnere på Wired Magazine. Det er nu et dejligt blad - så vidt jeg husker - det er et stykke tid siden jeg sidst holdt det. Siden sidst er der dukket et nyt segment op: "Artifacts from the future". Det er ret cool, her er f.eks. fremtidens cola, fremtidens kontaktlinser, fremtidens bleer og fremtidens drømme. Hvis man er smart, kan man gennemskue opbygningen af url'erne på "Artifacts of the future", og så behøver man ikke surfe igennem alle bladene for at se alle billederne. Smart, hva'? :-)

3 kommentarer:

Thomas Widmann sagde ...

Jeg kan bedre li' The Economist.

Hotdog sagde ...

Thomas, jeg kan ikke helt greje, hvad det er for en type blad ud fra deres hjemmeside. Altså jo, det handler jo nok om økonomi, men hvordan skriver de om det?

Thomas Widmann sagde ...

Godt. Prøv at læse nogle af de artikler, der ikke er kun for abonnenter. Især nogle af de ikke-økonomiske.