2007-09-15

Første brownies

Så har jeg lavet de første brownies i mit liv. Selvom det var fra en "tilsæt vand og prop i ovnen"-blanding, gik det naturligvis galt.

Selve brownies'erne gik vist fint (tror jeg - jeg har ikke prøvet at smage dem endnu) - men glasuren blev mærkelig og fik mest af alt det hele til at ligne en slagmark. Med hjælp fra en bofælle blev der dog lavet noget nyt glasur, der kunne hældes ovenpå. Tak, Kari! :-)

Til venstre: Før den ekstra glasur - "slagmarks"-versionen.
Til højre: Efter den ekstra glasur - "som det bør se ud"-versionen.

3 kommentarer:

Trine sagde ...

Det ligner lidt alt for lidt glasur forsøgt fordelt på alt for stor overflade. Så klistrer glasuren fast og hiver overfladen af kagen med sig og så ser det ud som dit første forsøg.

Vi har fået kanelkage med rosiner og æbler i dag. Det var godt. :)

Kåre sagde ...

Godt så.

Du sagde du ville gøre tingene i rækkefølge, så jeg må regne med at du har ryddet op selvom vi ikke har set billeddokumentation.

Så har du lært at tegne, som vi så i sidste blogindlæg, og i dette har du lavet noget andet.

Så mangler vi bar kvinden i det liv!

Jeg regner med at der kommer et billede af hende i din næste blog post :-)

Hotdog sagde ...

Trine, jep. Der fulgte urealistisk lidt glasur med. Fremover må jeg bare den selv.

Kåre, øh-bøh. Jeg har med vilje ikke postet noget billede af min oprydningsstatus p.t. da det ville drive de fleste mennesker til vanvid bare at se på det. Så jeg er bange for, at jeg stadig mangler både oprydning, tegning og andet før vi når til kvinden i mit liv. Sorry.